Legyen a te cégednek is:

EREDMÉNYT-HOZÓ WEBOLDAL, AMELY VÁSÁRLÓK TÖMEGÉT HOZZA A CÉGEDNEK!

Átalakítjuk a weboldalad egy nagyteljesítményű marketing gépezetté, amely folyamatosan ügyféljelölteket hoz, kezeli azokat és vevőkké változtatja őket.

SZERETNÉL EGY „MOBILTELEFON KOMPATIBILIS” WEBOLDALT, AMELYNEK A FŐ FÓKUSZA, HOGY A LÁTOGATÓKBÓL ÜGYFELEKET CSINÁLJON?

A mi filozófiánk egyszerű: a weboldal elsődleges célja, hogy eredményt hozzon a vállalkozásodnak.

Ezzel szemben a weboldalak többsége értelmetlen pénzkidobás. Nem termel bevételt. Sőt, nem is célja, hogy bevételt termeljen. Márpedig manapság – különösen a mostani világjárvány idején – a weboldal a legfontosabb felülete a cégednek, amelynek folyamatosan és kiszámíthatóan új ügyfeleket és ezzel új bevételt kellene termelnie.

Mi a fő probléma?

A tipikus probléma pofonegyszerű: sem a megrendelő, sem a kivitelező nem tudja hogy mit is kellene csinálni.

Igen, a legtöbb esetben a weboldal megrendelőknek megjelenésre, tartalomra van elképzelése és itt a történet véget is ér. A másik oldalt pedig egy webfejlesztő ül, nem egy marketing szakember.

Pontosan ez a probléma.

A webfejlesztő feladata az, hogy megcsinálja a weboldalt, nem az, hogy kitalálja. Tipikusan a fókuszukban a kellemes megjelenés, a lehető legkevesebb energiabefektetés és a minél gyorsabb kivitelezés van. Aztán jöhet a következő projekt. Neked pedig van egy csinos, de teljesen haszontalan weboldalad, ami nem hoz bevételt!

Totálisan ellentétes megközelítést alkalmazunk!

Az általunk készített weboldalak többsége (amikor hagynak minket dolgozni) eredmény-orientált. Ez nem azt jelenti, hogy a weboldal csúnya lesz. Viszont biztosan része az, hogy számokra, felhasználói élményre fókuszálunk, mindarra, amitől egy látogatóból ügyfél lesz.

Kiknek érdemes velünk dolgoznia?

Ha az alábbiak szempontok közül bármelyik fontos Neked, akkor valószínűleg tudunk segíteni:

  • Sokkal több ügyféljelölt – lehetőség szerint feleakkora költséggel: több weboldal látogatót szeretnél, lehetőség szerint a mostani marketing kiadásánál nem többért.
  • Magasabb konverziós arányú weboldal (kvázi a weboldal kifizeti a saját árát): arányaiban több látogatóból lesz ügyféljelölt, azaz többen kérnek ajánlatot, vagy vásárolnak az oldaladon. Összességében több komoly érdeklődőd lesz a weboldal látogatókból.
  • Teljes “mindenre-kiterjedő” átfogó szolgáltatás és rendszer: teljeskörű szolgáltatást szeretnél, aminek része a weboldal dizájn, a mobilra optimalizált megjelenés és a szövegírás egyaránt.

Ha a fenti pontok igazak Rád, akkor kérd díjmentes stratégiai konzultációnkat!

KÉRD 100.000 FORINT ÉRTÉKŰ WEBOLDAL ELEMZÉSÜNKET INGYEN!

AZ EGYIK LEGFONTOSABB TITOK, AMIT EGYETLEN WEBFEJLESZTŐ SEM FOG ELMONDANI NEKED

A mai digitális világban a weboldal a céged „online központja”, ami ha jól van felépítve, akkor az ÖSSZES MARKETINGCSATORNA EREDMÉNYÉT NÖVELI. Magyarul egy jobban felépített weboldal, több eredményt fog hozni.

Éppen ezért nem csak értelmetlen, de kifejezetten veszélyes egy webfejlesztőre bízni, ahelyett, hogy egy online marketing specialistára bíznád, aki pontosan tudja, hogy mit kell tennie ahhoz, hogy a weboldalad révén SOKKAL TÖBB PÉNZT KERESS.

És itt az egyik legfontosabb titok: ha a weboldalad több látogatót alakít át komoly érdeklődővé, majd fizető ügyfelekké, mint a versenytársaidé, akkor megengedheted magadnak, hogy több pénzt költs marketingre és látogatószerzésre, mint a konkurenciád.

Ez lehetővé teszi, hogy nagyobb figyelmet, nagyobb forgalmat szerezz, és olcsóbban és gyorsabban szerezzen ügyfeleket, mint a versenytársai, ami végső soron segít abban, hogy ellopja piaci részesedését, miközben a verseny pánikba esik.

Ha olyan weboldalt szeretnél, ami lehetővé teszi:

  • Akár kétszer többet költs marketingre mint a versenytársad (és közben dupla akkor nyereséget érj el)
  • Több weboldal látogatót vásárárolj, mint a piacodon bárki (és mindezt nyereségesen)
  • Növeld a piaci részesedésed, amitől a konkurenciád lassan pánikolni kezd
  • A Google AdWords hirdetéseiben az #1 pozícióban lehess, még a legdrágább kulcsszavakra is, miköben egészséges profitot realizálsz,

akkor egyeztetnek kell az egyik digitális szakértőnkkel még ma!

A WEBOLDAL A CÉGED “ONLINE KÖZPONTJA”

Jó esetben minden marketing tevékenységed célja a weboldalad. Egyáltalán nem mindegy, hogy az miként teljesít!

MI A WEBOLDALAK 4 FŐ TÍPUSA ÉS HOGYAN TUDSZ PÉNZT KERESNI AZOKKAL?

A weboldalaknak 4 fő típúsa van.  Mindegyikkel lehet pénzt keresni, sőt mindegyiknek az a célja, hogy pénzt tegyen a zsebedbe. Mégis, egészen másként működnek és más helyzetre valók.

Segítünk meghatározni, hogy milyen oldalra van szükséged és melyik illik a Te cégedhez a leginkább!

01

CÉGES WEBOLDAL

Különböző csatornákon, de folyamatosan „vásárolni-akaró” érdeklődőket irányítunk a weboldaladra.

02

ÉRKEZŐ OLDAL

Megfelelő taktikai elemekkel a látogatók nagyobb részéből “csinálunk” vevőjelöltet, ezáltal akár többszörözheted az árbevételed.

03

WEBÁRUHÁZ

Azokat, akik nem lettek ügyféljelöltek, folyamatosan retargeting kampányokkal és ellenállhatatlan ajánlatokkal követjük az interneten.

04

ELŐFIZETÉSES OLDAL

Olyan automata rendszert építünk, amely segít az ügyféljelöltek feldolgozásában, és ami a weboldalt egy jól olajozott értékesíti gépezetté teszi.

Munkáink

Referenciáink