Hogyan növeld a céged forgalmát 10-20-50 vagy akár 100 százalékkal?

Ne csak álmodozz új célokról, hanem végre érd is el azokat

Valósítsuk meg közösen az idei éves céljaid a Marketing Sztráda 2021 tréningsorozat keretében!

Szerinted ez normális?

A legtöbb cég csak egyhelyben topog

Nem tart igazán sehová, vagy csak immel-ámmal növekedik. Aktuális forgalma az ügyfeleken és nem rajtuk múlik. Azok, akik növekednek is gyakran nem tudatos stratégia eredményeként teszik, hanem sokkal inkább piaci ajánlás vagy még rosszabb esetben puszta szerencse okán.

Te, az álmaid, a családod, a munkatársaid ennél többet érdemeltek!

Ha úgy gondolod, hogy mostantól tudatosan szeretnéd növelni a céged forgalmát és profitját (!), akkor eljött a Te időd!

Ha növekedést akarsz, több céges profitot, akkor azért tenned kell. Ez a program egy lehetőség, amivel új szintre léphetsz! 

Miért érdemes ott lenned?

  • Mert végre lesz marketing stratégiája a cégednek. Méghozzá olyan, ami eredményeket, azaz új ügyfeleket hoz!
  • A tervezgetés, álmodozás elméleti vacakolás helyett kész stratégiád, anyagaid, kampányaid és eredményeid lesznek. Minden marketing kurzus annyit ér, amennyit megvalósítasz belőle. Nem foglak túl sok felesleges infóval és feladattal leforrázni, csak a lényegről lesz szó és azt meg is csináljuk!
  • Látni fogsz a pályán. Érteni fogod, hogy mi működik és mi nem.
  • Pontosan tudni fogod, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy hatékony lehess a piacodon és hol véreznek el a versenytársaid.
  • Apropó versenytársak. Ismerni fogod a kampányaikat (már ha vannak) és betekinthetsz néhány kritikus számukba amiket tuti nem osztanának meg veled!
  • Képes leszel önállóan kampányokat összerakni.
  • Végre vonzó lesz a céged a piacon nem csak a vevőknek, de a munkavállalóknak is! (Nekik pont ugyanolyan marketing kell ám… maguktól nem fognak beesni hozzád!)
  • Több mint 100 olyan eszközt fogok megmutatni neked, amiből egy tucatnyit biztosan tudsz alkalmazni!
  • A csapat többi tagjától azonnali visszajelzést kapsz. Ennek óriási az értéke!
  • Végig fogom a kezed! Nem egy olyan tréninget veszel meg, ahol nem tudod, hogy amit csinálsz az végül jó-e vagy sem.

Akkor most minden problémám megoldódik?

Nem ígérem, hogy minden problémád meg fog oldódni egy csapásra. A könyvelődnek megoldást kell találnia a többlet profitra, kezelned kell az új munkatársakat és lehet, hogy új telephelyre is szükséged lesz.

Neked való?

Biztosan számos kétely fogalmazódott meg benned a tréninggel kapcsolatosan. Ez normális!

Neked való ha…

  • céges ügyfeleid vannak és akkor is, ha magánszemélyek. Sőt, ha intézményi vevőid vannak még akkor is. Nem neked való, ha a vevőid zsebbe csúsztatott borítékok alapján döntenek.
  • tök hülye vagy a számítógéphez és egyáltalán az informatikához. Nem programozói tanfolyamot tartunk, hanem marketing rendszert építünk.
  • nincs időd. A program lényege, hogy a felesleges teendők helyett azon marketing eszközökre fókuszáljunk, amelyek működnek és ezzel időt nyerhetsz. Ha nincs havonta 1 napod marketingre (azaz új ügyfelek szerzésére) akkor mindenképpen át kell gondolnod a céged működését.
  • növekedni akarsz. Erre fogunk fókuszálnI

Kezded tisztán látni, hogy mekkora értéket akarok neked átadni?

De honnan a francból tudom mindezt?

Hát onnan, hogy nem tegnap kezdtem marketinggel foglalkozni ahogy azt a legutóbbi tréningen már láthattad!

De nem én vagyok baromi okos,  hanem összegyűjtöttem, kipróbáltam és leteszteltem egy rakás marketing módszert Magyarországon az elmúlt 10 évben, amelyeket a világ legjobbjaitól tanultam, nagyon borsos áron.

Ezért merek garanciát vállalni, mert tudom, hogy egy profi marketing stratégia mire képes és milyen eredményt hozhat! Mert már számos ilyet csináltam és nap mint nap ezt teszem!

Hogy épül fel a MARKETING SZTRÁDA 2021 tréningsorozat?

Minden hónapban 1 teljes munkanapot fogunk együtt tölteni, amely során kizárólag egy témára fókuszálunk. A nap első részében átbeszéljük, hogy mit fogunk tenni, miért fontos az adott feladat.

A nap további részét pedig megvalósítással töltjük. Mert az elmélet semmit sem ér, ha nincs a kezedben kézzelfogható eredmény a nap végére.

A tréningsorozatot úgy építettem fel, hogy minden nélkülözhetetlen elemet tartalmazzon, de csak azokat, amikre valóban szükséged lehet!

Marketing alapok & módszerek

Nem az iskolában oktatott, hanem amit a vezető ügynökségek és marketinges guruk használnak, hogy értsd mi történik, hogyan és miért. Enélkül nem fogod érteni mi történik körülötted.

Hírlevél kampányok

Az email marketing még mindig kritikus tényező az online marketingben. A profi szövegírással karöltve ez olyan tudás, amire döbbenetes eredményeket produkál a mai napig és ez a közeljövőben nem fog megváltozni! Ha nőni akarsz garantáltan szükséged lesz hírlevél kampányokra.

Hatékony weboldal

Nem fogunk weboldalakat programozni, de tudnod kell, hogy mitől lesz ütős a weboldalad, milyen ajánlatokat kell használnod és milyen elemeket kell szerepeltetned. A weboldalaid ugyanis azért vannak, hogy új ügyfeleket hozzanak!

Forgalom generálás

A marketing Szent Grálja, hogy miként, honnan és mennyiért lehet igazán jó ügyféljelölteket szerezni. A piac és a módszerek ugyan gyorsan változnak, de az alapok nem, amik nélkülözhetetlenek. A program végére bőséges forgalma lehet a weboldalaidnak, méghozzá ideális ügyféljelöltekből.

Miket fogsz megtanulni?

Mindazt amire szükséged lehet ahhoz, hogy képes legyél valódi marketing kampányokat összeállítani, készíteni és levezényelni!

  • Termékpiramis szemléletmódot
  • Facebook hirdetések profi használatát
  • Google Ads és remarketing hirdetések beállításait
  • Sales funnel felépítését
  • Marketing szövegírást
  • WordPress weboldal szerkesztő használatát
  • Levelező szoftver működtetését
  • Chatbot „programozást”
  • és még néhány aranyat érő eszköz használatát.

Ismerd meg a képzés részleteit!

1. hónap:

AZ IDEÁLIS ÜGYFÉL

  • Online marketing alapok.
  • A jelenlegi helyzeted áttekintése és a megfelelő következtetések levonása.
  • Az ideális ügyfél meghatározása. Mit akarnak az ügyfelek?
  • Ügyfél szegmentálás.
  • Piackutató kérdések.

Az első hónap az egyik legszárazabbnak tűnő része a teljes tréningsorozatnak, ám minden sokkal egyszerűbb, ha tudod, hogy a megfelelő embernek kínálod a termékeidet, szolgáltatásaidat.

2. hónap:

TÖKÉLETES TERMÉKSKÁLA

  • Milyen elemekből álljon a termékskálád?
  • Hogyan tudsz igazán jó termékeket kínálni?
  • A megfelelő csalitermék megalkotása.

A megfelelő termékskákála és belépő termék/szolgáltatás révén könnyebben és gyorsabban tudsz bizalmat építeni és az ideális ügyfeleket behozni. A forgalomnövekedés kulcsa a jó termékskála.

3. hónap:

POZÍCIONÁLÁS ÉS MÁRKASZEMÉLYISÉG

  • Miben leszel más, mint a piac többi szereplője?
  • Milyen a márkaszemélyiséged?
  • Milyen előnyöket fogsz kommunikálni és hogyan?
  • Mit mondanak a munkatársaid, mivel foglalkoztok?

Ha nyerni akarsz, akkor ki kell lógnod a tömegből, valamivel. Megkeressük, hogy milyen márkaszemélyiség illik hozzád és ezt miként tudod beépíteni a mindennapi kommunikációdba.

4. hónap:

TERMÉKCSOMAGOK ÉS AJÁNLATOK

  • Hogyan készíts szuper termékcsomagokat?
  • Mitől vonzó egy ajánlat?
  • Hogyan kezelj kifogásokat?
  • Hogyan különböztesd meg a csomagjaid?

Semmi sem fontosabb a marketingben, mint egy jó ajánlat. Ha jó az ajánlatod, szinte minden mást elronthatsz. Ha rossz az ajánlatod, hiába csinálsz minden mást jól. Ebben a hónapban a termékskáládra és az ajánlataidra fókuszálunk.

5. hónap:

ÉRKEZŐ OLDALAK

  • Milyen egy jó weboldal?
  • Hogyan építs bizalmat egy weboldalon?
  • Milyen elemeket kell használnod ahhoz, hogy könnyen értékesíts online?

Egyszerűen szükséged van egy weboldalra, ahol az új ügyfeleid számára a belépő termékeid, szolgáltatásaid megmutatod. Ennek a hatékonysága kritikus. Csinálunk Neked egy szuper oldalt, ami a látogatókból érdeklődőket csinál.

6. hónap:

Forgalomgenerálás

  • Különböző forgalmi források, amikre támaszkodhatsz.
  • Online és offline csatornák – melyikkel érdemes foglalkoznod?
  • Hogyan tedd mérhetővé az egyes csatornákat, hogy tudd mire érdemes költeni és mire nem?
  • Milyen egy jó, azaz eredményes hirdetés?

Ideje megmutatni a legjobb ajánlataid az ideális ügyfeleknek. Ebben a hónapban elindul az első kampányod, ami pontosan ezt a célt szolgálja.

7. hónap:

BEVÉTELNÖVELŐ HÍRLEVÉL ESZKÖZÖK

  • Bemutatkozó hírlevél sorozat
  • Seinfeld levelek, azaz hogyan írj újra és újra izgalmas hírlevelet
  • Hírlevél minták
  • Értékesítési célú hírlevelek
  • Hírlevél automatizmusok

A hírlevél az egyik legfontosabb forgalmi forrásod lehet a jövőben. Marketing guruk egy váláskor ha kell odaadják a teljes vállalkozásukat, feltéve, hogy megtarthatják a hírlevél listájukat, mert tudják, hogy azzal bármikor újra tudják építeni a cégüket. 

8. hónap:

KÜLÖNLEGES AJÁNLATOK

  • A “Keresztapa” módszer
  • Speciális – akár offline –  értékesítési csatornák, amik meglepő eredményeket hozhatnak
  • A spártai módszer nagyértékű ajánlatok eladására
  • “4-day-cash-machine” – Gyors 4 napos kampányok

Ellenállhatatlanná tesszük az ajánlataidat és csavarjunk egyet a marketingeden. Olyan csatornákat és módszereket vetünk be amikre más nem is gondol és amikkel akár nagyértékű termékeket is tudunk egyszerűen értékesíteni.

9. hónap:

FORGALOMGENERÁLÁS 2.0 ÉS KONVERZIÓ

  • Hogyan növeld a konverzióid, azaz legyen több vevőd?
  • Újabb hirdetési stratégiák
  • Youtube, LinkedIn és más források.

Magasabb fokozatba kapcsoljuk a kampányaidat és új kampányokat indítunk el. A konverzió javításával pedig több látogatóból lesz ügyféljelölt.

10. hónap:

STRATÉGIAI PARTNEREK ÉS REFERENCIAMARKETING

  • Melegítsük fel a kihűlt régi ügyfeleket
  • Új stratégiai partnerségek és együttműködési lehetőségek
  • Referenciamarketing módszerek
  • Jövő évi tervezés

A pont az “i”-n, a stratégiai partnerségek és más együttműködési módszerek, amelyek révén még tovább nőhet a profitod. Hogyan használd a meglévő vevőköröd, hogy a maximumot hozd ki belőle.

Velünk tartasz?

Ha komolyan gondolod, akkor ott a helyed!

Szeretném ha tudnád, hogy ez a gyakorlati tréning sok milliós értékű. Én magam most is minden hónapban legalább százezres nagyságrendű összeget költök marketing képzésekre, de voltam már olyan marketing képzéses is, aminek a díja $4.000 volt (cca. 1.1 millió forint) és még át is kellett utazni érte a fél világot!

A “MARKETING SZTRÁDA 2021” tréningsorozat összesen 10 alkalomból áll, amelyek díja havonta mindössze nettó 39.000 Ft.

Igen, nagyjából havi 2 pár cipő áráért tudsz résztvenni ezen a programon. Sőt, ha őszinték vagyunk, akkor a program teljes 10 hónapos díja sem több, mint amennyibe egy kezdő marketinges munkatárs kerül az első hónapjában, mindenféle költségével együtt!

Annyira biztosak vagyok abban, hogy ez neked megéri, hogy 100%-os garanciát vállalok az tréningre. Ha aktívan végigcsinálod mind a 10 hónapot és azt követően nem vagy maradéktalanul elégedett, akkor a tréning díjána 100%-a visszajár. Magyarul Te nem kockáztatsz!

Azt viszont szeretném kiemelni, hogy ez a képzés nem való mindenkinek.

  • Nem való azoknak, akik azt gondolják, hogy a tréningen csak melegedni és jópofizni kell és megtörténik a csoda.
  • Olyanoknak akik azt nézik, hogy miért nem fog működni és ők már előre tudták.
  • Akik nem akarnak a lelkük mélyén növekedni!

Kérünk, hogy csak akkor jelentkezz, ha eldöntötted, hogy valóban növekedni szeretnél és olyan marketing rendszert építeni a cégedben, ami ezt hosszú távon képes biztosítani a cégednek!

Ha ezt tényleg akarod, akkor jelentkezz most!