HOGYAN NÖVELD A CÉGED FORGALMÁT 50 VAGY AKÁR 100 SZÁZALÉKKAL?

Ne csak álmodozz új célokról, hanem végre érd is el azokat!

Valósítsuk meg közösen az idei éves céljaid a Marketing Sztráda 2021 tréningsorozat keretében!

A legtöbb cég csak egy helyben topog..

Nem tart igazán sehová, vagy csak immel-ámmal növekszik. Ám ezt gyakran nem tudatos stratégia eredményeként teszi! Sokkal inkább piaci ajánlás vagy puszta szerencse okán, így aktuális forgalma általában az ügyfeleken, és sajnos nem is rajta múlik.

Te, az álmaid, a családod és a munkatársaid ennél viszont sokkal többet érdemeltek!

Ha úgy gondolod, hogy mostantól szeretnéd tudatosan növelni a céged forgalmát és profitját, akkor tökéletes helyen jársz!

MIÉRT ÉRDEMES OTT LENNED?

Z
Mert a cégednek marketing stratégiára van szüksége! Méghozzá olyan stratégiára, ami eredményeket, vagyis új ügyfeleket hoz.
Z
Minden marketing kurzus annyit ér, amennyit megvalósítasz belőle. Tréningsorozatunk végére kész stratégiád, anyagaid, kampányaid és eredményeid lesznek!
Z
Mert nem csak látnod, de értened is kell, hogy a gyakorlatban mi működik és mi nem. Ebben segítelek, hogy önállóan is képes legyél kampányokat összerakni!
Z
Több, mint 100 olyan eszközt mutatok Neked, amelyekből tucatnyit biztosan tudsz alkalmazni!
Z
Megmutatom mit kell tenned ahhoz, hogy hatékony lehess a piacodon és azt is, hogy hol véreznek el a versenytársaid.
Z
Apropó versenytársak. Ismerni fogod a kampányaikat, és fényt deríthetsz olyan kritikus számaikra, amelyeket tuti nem osztanának meg veled!
Z
Végre vonzóvá teheted a céged, nem csak a potenciális vevőid, de jövőbeli munkavállalók számára is! 
Z
A csapat többi tagjától pedig azonnali visszajelzést kapsz. Ennek óriási az értéke!

Hogyan épül fel a MARKETING SZTRÁDA 2021 tréningsorozat?

Minden hónapban 1 teljes munkanapot fogunk együtt tölteni, mely során kizárólag egy adott témára fókuszálunk. A nap első felében átbeszéljük a teendőket, majd azt is, hogy melyik napirendi pont miért fontos.

A nap további, nagyobb részét megvalósítással töltjük. Mert az elmélet önmagában semmit sem ér, ha a nap végére nincs a kezedben eredmény.

A tréningsorozat úgy épül fel, hogy minden nélkülözhetetlen elemet tartalmazzon, de csak azokat, amelyekre valóban szükséged lehet!

Marketing alapok & módszerek

Úgy, ahogyan azt az iskolában nem oktatják! Vezető ügynökségek és marketing guruk bevett módszereit vesszük át, hogy pontosan értsd, mi történik körülötted és miért. Ezek nélkül csak keservesen nehezen rúgnál labdába.

Hírlevél kampányok

Az email marketing még mindig kritikus tényező az online marketingben. Profi szövegírással karöltve ez olyan tudás, amely döbbenetes eredményeket produkál a mai napig – és hidd el, ez a közeljövőben sem fog változni! Ha nőni akarsz, garantáltan szükséged lesz hírlevél kampányokra.

Hatékony weboldal

Nem fogunk weblapot fejleszteni, de tudnod kell, hogy mitől lehet ütős a weboldalad, milyen kötelező elemeket kell szerepeltetned, és milyen ajánlatokat lenne érdemes használnod. A weboldalaid ugyanis azért vannak, hogy új ügyfeleket hozzanak Neked!

Forgalom generálás

A marketing Szent Grálja, hogy miként, honnan és mennyiért lehet igazán jó ügyféljelölteket szerezni. A piac és a módszerek ugyan gyorsan változnak, de az alapok nem – így ezek nélkülözhetetlenek. A program végére bőséges forgalma lehet a weboldalaidnak, méghozzá ideális ügyféljelöltekből!

1. hónap: AZ IDEÁLIS ÜGYFÉL

  • Miben leszel más, mint a piac többi szereplője?
  • Milyen a márkaszemélyiséged?
  • Milyen előnyöket fogsz kommunikálni és hogyan?

Ha nyerni akarsz, akkor ki kell lógnod a tömegből valamivel. Megkeressük, hogy milyen márkaszemélyiség illik hozzád a leginkább, és azt miként tudod beépíteni a mindennapi kommunikációdba.

2. hónap: TÖKÉLETES TERMÉKSKÁLA

  • Milyen elemekből álljon a termékskálád?
  • Hogyan tudsz igazán jó termékeket kínálni?
  • A megfelelő csalitermék megalkotása.

megfelelő termékskákála és belépő termék/szolgáltatás révén könnyebben és gyorsabban tudsz bizalmat építeni és ideális ügyfeleket behozni. A forgalomnövekedés kulcsa tehát a jó termékskála.

3. hónap: POZÍCIONÁLÁS ÉS MÁRKASZEMÉLYISÉG

  • Miben leszel más, mint a piac többi szereplője?
  • Milyen a márkaszemélyiséged?
  • Milyen előnyöket fogsz kommunikálni és hogyan?

Ha nyerni akarsz, akkor ki kell lógnod a tömegből valamivel. Megkeressük, hogy milyen márkaszemélyiség illik hozzád a leginkább, és azt miként tudod beépíteni a mindennapi kommunikációdba.

4. hónap: TERMÉKCSOMAGOK ÉS AJÁNLATOK

  • Hogyan készíts szuper termékcsomagokat?
  • Mitől vonzó egy ajánlat?
  • Hogyan kezelj kifogásokat?
  • Hogyan különböztesd meg a csomagjaid?

Semmi sem fontosabb a marketingben, mint egy jó ajánlat. Ha jó az ajánlatod, szinte minden mást elronthatsz. Ha rossz az ajánlatod, hiába csinálsz minden mást jól. Ebben a hónapban a termékskáládra és az ajánlataidra fókuszálunk.

5. hónap: ÉRKEZŐ OLDALAK

  • Milyen egy jó weboldal?
  • Hogyan építs bizalmat egy weboldalon?
  • Milyen elemeket kell használnod ahhoz, hogy könnyen értékesíts online?

Egyszerűen szükséged van egy weboldalra, ahol az új ügyfeleid számára a belépő termékeid, szolgáltatásaid megmutatod. Ennek a hatékonysága kritikus. Csinálunk Neked egy szuper oldalt, ami a látogatókból érdeklődőket csinál.

6. hónap: FORGALOMGENERÁLÁS

  • Online és offline csatornák – melyikkel érdemes foglalkoznod?
  • Hogyan tedd mérhetővé az egyes csatornákat, hogy tudd, mire érdemes költeni és mire nem?
  • Milyen egy jó, azaz eredményes hirdetés?

Ideje megmutatni a legjobb ajánlataid az ideális ügyfeleknek. Ebben a hónapban elindul az első kampányod, ami pontosan ezt a célt szolgálja.

7. hónap: BEVÉTELNÖVELŐ HÍRLEVÉL ESZKÖZÖK

  • Seinfeld levelek, azaz hogyan írj újra és újra izgalmas hírlevelet
  • Hírlevél minták és automatizmusok
  • Értékesítési célú hírlevelek

A hírlevél az egyik legfontosabb forgalmi forrásod lehet a jövőben. Tapasztalt marketing guruk válásnál, ha kell, odaadják a teljes vállalkozásukat. Feltéve, hogy megtarthatják a hírlevél listájukat, hisz tudják, hogy azzal bármikor újra tudják építeni a cégüket.

8. hónap: KÜLÖNLEGES AJÁNLATOK

  • A “Keresztapa” módszer
  • Speciális – akár offline –  értékesítési csatornák
  • A spártai módszer nagyértékű ajánlatok eladására
  • “4-day-cash-machine” – Gyors 4 napos kampányok

Ellenállhatatlanná tesszük az ajánlataidat és csavarunk egyet a marketingeden. Olyan csatornákat és módszereket vetünk be, amikre más nem is gondol, és amelyekkel akár nagyértékű termékeket is tudunk egyszerűen értékesíteni.

9. hónap: FORGALOMGENERÁLÁS 2.0 ÉS KONVERZIÓ

  • Hogyan növeld a konverzióid, azaz hogyan legyen több vevőd?
  • Újabb hirdetési stratégiák
  • Youtube, LinkedIn és más források.

Magasabb fokozatba kapcsoljuk a kampányaidat és új kampányokat indítunk el. A konverzió javításával pedig több látogatóból lesz ügyféljelölt.

10. hónap: STRATÉGIAI PARTNEREK ÉS REFERENCIAMARKETING

  • Melegítsük fel a kihűlt, régi ügyfeleket
  • Új stratégiai partnerségek és együttműködési lehetőségek
  • Referenciamarketing módszerek
  • Jövő évi tervezés

A pont az “i”-n, a stratégiai partnerségek és más együttműködési módszerek, amelyek révén még tovább nőhet a profitod. Hogyan használd a meglévő vevőköröd, hogy a maximumot hozd ki belőle?

DE, HOGY HONNAN A FRANCBÓL TUDOM MINDEZT?

Az elmúlt 10 évben összegyűjtöttem, kipróbáltam és leteszteltem egy rakás marketing módszert, amelyeket a világ legjobbjaitól tanultam.

Ezért merek garanciát vállalni, mert tudom, hogy egy profi marketing stratégia mire képes és milyen eredményeket hozhat!

Velünk tartasz?

Ha komolyan gondolod, akkor ott a helyed!

Szeretném ha tudnád, hogy ez a gyakorlati tréning sok milliós értékű. Én magam most is minden hónapban legalább százezres nagyságrendű összeget költök marketing képzésekre, de voltam már olyan marketing képzéses is, aminek a díja $4.000 volt (cca. 1.1 millió forint) és még át is kellett utazni érte a fél világot!

A “MARKETING SZTRÁDA 2021” tréningsorozat összesen 10 alkalomból áll, amelyek díja havonta mindössze nettó 39.000 Ft.

Igen, nagyjából havi 2 pár cipő áráért tudsz résztvenni ezen a programon. Sőt, ha őszinték vagyunk, akkor a program teljes 10 hónapos díja sem több, mint amennyibe egy kezdő marketinges munkatárs kerül az első hónapjában, mindenféle költségével együtt!

Annyira biztosak vagyok abban, hogy ez neked megéri, hogy 100%-os garanciát vállalok az tréningre. Ha aktívan végigcsinálod mind a 10 hónapot és azt követően nem vagy maradéktalanul elégedett, akkor a tréning díjána 100%-a visszajár. Magyarul Te nem kockáztatsz!

Azt viszont szeretném kiemelni, hogy ez a képzés nem való mindenkinek.

  • Nem való azoknak, akik azt gondolják, hogy a tréningen csak melegedni és jópofizni kell és megtörténik a csoda.
  • Olyanoknak akik azt nézik, hogy miért nem fog működni és ők már előre tudták.
  • Akik nem akarnak a lelkük mélyén növekedni!

Kérünk, hogy csak akkor jelentkezz, ha eldöntötted, hogy valóban növekedni szeretnél és olyan marketing rendszert építeni a cégedben, ami ezt hosszú távon képes biztosítani a cégednek!

Ha ezt tényleg akarod, akkor jelentkezz most!

EXTRA GARANCIÁT VÁLLALUNK!

Mit jelent ez?

100%-os elégedettségi garanciát vállalunk

Sőt!

Ezzel a tréninggel 100%, hogy növelni fogod a profitod!