Online Vevőszerzés 2020!
ELTŰNTEK A VEVŐID
Szerezz vevőket az online térből!

Nem meglepő tény, hogy az online vásárlások radikálisan emelkedtek az elmúlt 2 hétben. Vevőid legnagyobb része otthonában van, és egész nap internetezik. Igényeire online megoldásokat keres.

Legyél az elsők között, aki átalakítja vevőszerzését a megváltozott körülményekre!

Most azonnali megoldásra van szükséged!
A jó hír, hogy nagyon sokan állították most meg a facebook, és Google keresési hirdetéseiket. Ennek hatására nagyon régen látott olcsóság jellemzi az online hirdetési piacot.

A krízishelyzetben 3 marketing eszközt kell használnod:

#1
Weboldal fejlesztés

Weboldalad azonnal át kell alakítanod egy érdeklődő szerző felületté.
Szerencsére ez napok alatt elkészülhet. Viszont most kell nekilátni!

A vásárlási igények, amik eddig voltak nem tűnnek el. Az emberek visszatérnek a vásárláshoz, csak éppen online fogják végrehajtani.

Azok a cégek, amelyek ezt az igényt profin tudják kielégíteni, a krízishelyzet alatt és után is sikereket érnek el.

#2
Online érdeklődő szerzés

A krízishelyzet rengeteg területet érint érzékenyen.

Azonban az online érdeklődők szerzése most minden korábbinál kevesebb költésből megvalósítható, hiszen az emberek interneten töltött ideje radikálisan megemelkedett az elmúlt napokban. A tendencia pedig folytatódik.

Megfelelő számú és minőségű érdeklődőket pedig a krízishelyzet utáni időkben azonnali növekedésre van esélye a cégeknek.

#3
Hírlevélírás

Mivel a krízishelyzet legjobb esetben nyárig is elhúzódhat, így az öngyilkossággal lenne egyenlő, ha addig egy cég nem kommunikál partnereivel.

Teljes kommunikációs terv, ajánlatokat, akciókat és értéket kommunikáló hírlevelek a megváltozott helyzetre gyors és hatékony válaszként funkcionálnak.

”Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”

Charles Darwin

Miről szól az Online Vevőszerzés 2020?

– A veszélyhelyzet kihirdetése után az emberek nagy része önkéntes otthonmaradást választotta. A cégek nagy része megteremtette a home office lehetőségét munkatársaiknak. Az emberek
online jelenlétének radikális növekedést mutat. A vevőid is köztük vannak!

– Ilyen helyzetben nem a kétségbeesésnek, hanem az online kommunikáció megteremtésének jött el az ideje.

– Személyes eladás helyett online vevőszerző rendszert kell kiépíteni. értékesítés videókon.

– Most óriási szerepe van a kapcsolattartásnak a megmaradt vevőiddel. Vagy teljes munkaidődet erre szánod, vagy kiépítesz egy automata rendszert a tájékoztatásra.

Az UPWARD Marketing létrehozott 2 olyan csomagot, amelyben bemutatja ezeket a marketing eszközöket, amik a krízishelyzet alatt és után is folyamatosan szállítják az érdeklődőket a cégeknek.

“Ha az élet citrommal kínál, csinálj belőle limonádét!

Dale Carnegie

A válság szó a kínai nyelvben két karakterből áll: az egyik a veszélyt jelenti, a másik pedig a lehetőséget. A válság idején a veszély tudatában kell lenni, ugyanakkor fel kell ismerni a lehetőséget is.

A válság berobbant az üzleti szférába. Azonban mindez az új helyzet lehetőséget is nyújt. Az emberek internetezési ideje ugyanis radikálisan megemelkedett az elmúlt napokban. Ráadásul a vészhelyzet nem napokig, hanem hónapokig fog tartani, sőt tovább is erősödhet.

Segítünk a váltásban!

Az új kihívásokra, az online vevőszerzés kialakítására tanácsadással, stratégiával, 3 nap alatt bevezethető rendszerekkel segítjük cégedet.

Online szakemberekkel, szövegírókkal, Google és Facebook szakértőkkel, marketing tanácsadókkal, valamint programozókkal fogjuk támogatni vevőszerzésed.

Az Online Vevőszerzés 2020 ezt eredményezi cégedben:

– Új érdeklődők fognak érkezni céged termékeire, szolgáltatására.

– Kiépíthetsz olyan rendszert, amiben az érdeklődőd vásárolni fog anélkül, hogy élő emberrel beszélt volna. (Mondjuk egy belépő termék formájában.)

– Sőt a krízishelyzet alatt céged kedvezőbb áron jut érdeklődőkhöz, mint korábban.

– Ha most megerősíted az online jelenléted, akkor az a krízis elvonultával extra szabadidővel fog kárpótolni.

– Nem leszel azok a cégek között, akik kivéreznek az elhúzódó vírus hatásai miatt.

– A meglévő vásárlóid azt fogják érezni, hogy törődsz velük. És ezt vásárlásokkal fogják jutalmazni.

– A veszélyhelyzet kihirdetése után az emberek nagy része önkéntes otthonmaradást választotta. A cégek nagy része megteremtette a home office lehetőségét munkatársaiknak. Az emberek online jelenlétének radikális növekedést mutat. A vevőid is köztük vannak!
– Ilyen helyzetben nem a kétségbeesésnek, hanem az online kommunikáció megteremtésének jött el az ideje.
– Személyes eladás helyett online vevőszerző rendszert kell kiépíteni. értékesítés videókon.
– Most óriási szerepe van a kapcsolattartásnak a megmaradt vevőiddel. Vagy teljes munkaidődet erre szánod, vagy kiépítesz egy automata rendszert a tájékoztatásra.
Az UPWARD Marketing létrehozott 2 olyan csomagot, amelyben bemutatja ezeket a marketing eszközöket, amik a krízishelyzet alatt és után is folyamatosan szállítják az érdeklődőket a cégeknek.

Akiknek már segítettünk:

The above logo is only for the purpose of illustration, and the portfolio should be inserted here.

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Ha most nem szerzel új vevőket, és a meglévőkkel nem kommunikálsz rendszeresen, akkor lehet, hogy elvesztél. Csak ma még ezt nem érzed…

Kezdd el még ma! Segítünk!

Te most két helyzetben lehetsz:

1. Nincs még weboldalad.

Ebben az esetben akkor elkészítjük számodra a weboldalad tervét, ami érdeklődőket, sőt akár vevőket fog neked hozni emberi kéz érintése nélkül – 100%-ig automata módon.

  • Megrajzoljuk a konkrét felépítését.
  • Megfogalmazzuk fő üzeneteit.
  • Kitaláljuk, hogy mit kell adnia weboldalnak, hogy érdeklődőket adjon számodra.

Ha nincs még weboldalad, akkor kattints ide! (Ha már van, akkor olvass tovább!)

2. Már van weboldalad, de az nem hoz vevőket, akkor 3 dologban is segítünk.

1. Megmutatjuk neked, hogy mivel tudsz kategóriákkal nagyobb forgalmat elérni a weboldaladon. (Konkrét csatornákat ajánlunk és konkrét üzeneteket fogalmazunk meg.)

2. Javaslatot teszünk weboldalad átalakítására, hogy az érdeklődőket és vevőket generáljon. (Kicsit üzletileg is átnézzük, mert nem biztos, hogy vevőid azért fognak csak neked fizetni amiért a válság előtt.

3. Megkapsz egy teljes személyre szabott kampánytervet ami egy szuper-részletes folyamatábra lesz. Ez tartalmaz minden olyan eszközt, elemet amit a vezető marketingesek is használnak.

Regisztrációmmal kifejezett és önkéntes hozzájárulásomat adom, hogy a Upward Kft. részemre elektronikus úton reklámcélú üzeneteket küldjön. A hozzájárulás bármikor visszavonható. Elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.

Kapcsolat

Upward kft.

Ez a gyakorlati tudás – amihez minden egyes hónapban hozzájutsz – tréning, vagy workshop formájában minium 40-50.000 Ft-ba kerül, alkalmanként. De mi magunk is jónéhány 100.000 Ft-os, sőt, esetenként több milliós képzéseken vettünk részt.

A marketing kiképzésünk havidíjas rendszerben működik, amelynek díja csupán 9.900 Ft.

„Ez most komoly, hogy heti 4 sör, vagy egy Mekis kajálás áráért online marketing mestert faragunk belőled?”

Igen, komoly! Sőt, a képzésen kívül egy csomó ajándék anyaghoz juttatunk hozzá. (Sablonok, modellek, ellenőrző listák, folyamatábrák, stb.)

Annyira biztosak vagyunk abban, hogy ez neked sokszorosát éri, hogy 100%-os garanciát vállalunk az első hónapra. Ha az első hónap végén úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amire számítottál, akkor jelezd nekünk, és kérdés nélkül visszafizetjük a 9.900 ft-ot.

Azt viszont szeretném kiemelni, hogy ez a képzés nem való mindenkinek.

  • Nem való azoknak, akik azt gondolják, hogy a képzési anyagok olvasásától online marketing szakemberek lesznek.
  • Olyanoknak főleg nem, akik egy kondibérlet vásárlástól várják, hogy jól nézzenek ki…

Kérünk, hogy csak akkor jelentkezz, ha eldöntötted, hogy a valódi gyakorlati online marketinget akarod megtanulni. És igazán azt akarod, hogy tudásoddal kitűnj a pályakezdő marketingesek közül.

Ha ezt tényleg akarod, akkor jelentkezz most!